• Yazan: Admin
  • 19.11.2018

Ülkemiz kıyılarında Mavi Bayraklı plajların artması ve standardın korunmasını sağlayan belediye, yerel dernek ve turizm birliklerinde görevli Yerel Mavi Bayrak Sorumlularına yönelik olarak düzenlediğimiz seminer, bu yıl Aydın ili Kuşadası ilçesinde bulunan Pine Bay Otel’de 12-13-14 Aralık 2018 tarihlerinde yapılacaktır.


Vakfımız bir ulusal sorumlu kuruluş olarak uluslararası alanda Mavi Bayrak Ödüllü plaj ve marinalarımızın standardının diğer ülkelerden daha yüksek olmasına özen göstermektedir. Bu hedefe yöresel destekle daha iyi ulaşılabileceğine inanmaktadır. Geçtiğimiz yıllarda periyodik olarak ulusal düzeyde yaptığımız 11 seminer oldukça verimli olmuştur. Bu kapsamda, yerel sorumlularımızın da beklenti ve önerileri doğrultusunda, program içeriğini geliştirerek bu yıl eğitim seminerimizin 12.sini programlamış bulunuyoruz.

                Eğitim semineri 12-14 Aralık 2018 tarihlerinde 3 gün süre ile Aydın-Kuşadası’nda Pine Bay Otel’de (http://www.pinebay.com/) yapılacaktır. Eğitim semineri süresince konaklama giderleri katılımcıya ait olup, eğitim ücreti dahil olmak üzere single oda (tek kişi) herşey dahil 3 gece konaklamalı 1335 TL, double oda (iki kişi aynı odada) herşey dahil 3 gece konaklamalı 2100 TL’dir. Konaklamasız günübirlik katılımcılar için eğitim bedeli öğle yemekleri ve ikramlar dahil 715 TL’dir. Ücretlere KDV dahildir. Söz konusu eğitim sonunda katılımcılara ‘Yerel Mavi Bayrak Sorumlusu-2018 Eğitim Sertifikası’ verilecektir.

Mavi Bayrakla ilgili çalışmaların daha etkin bir şekilde yürütülebilmesi için, eğitim seminerine her belediyeden görevli Yerel Sorumlu(lar) ile ilgili diğer birimlerden (Çevre Koruma, İtfaiye, Plaj işletmecisi şirketler, Basın ve Halkla İlişkiler, Kültür ve Sosyal İşler) en az 2 kişinin katılımı gerekmektedir ve her belediyeden katılım zorunludur.

                Seminer, Flash Organizasyon’dan hizmet alımı yolu ile yapılmaktadır. Bu nedenle ekli katılım formunun doldurularak ücretin yatırıldığına dair dekont ile birlikte 30 Kasım 2018 Cuma günü mesai bitimine kadar Flash Organizasyon’un info@flashorganizasyon.com e-posta adresine ve bilgi için  izmir@turcev.org.tr adresine gönderilmesi öngörülmektedir.

DUYURU METNİ

PROGRAM

KATILIMCI FORMU

Otele ulaşım olanakları ve fiyatlar aşağıdaki gibidir;

Havaalanı: HAVAŞ’ın gün boyu servisi bulunmaktadır. Ücret 30 TL.

Saatler: 09.00-10,30-12.00-13.30-15.00-16.30-18.00-19.30-21.00-23.00-01.30-03.30 şeklindedir.

Servise binildiğinde yetkililere otel ismi verilmesi gerekiyor. Aksi durumda otobüs doğrudan otogara gitmektedir.

Otogar: Otogarda bulunan 1 numaralı dolmuşa binilmesi gerekmektedir. Bu dolmuş otel önüne kadar gelmektedir.